نوري: هدفم حضور در جام جهاني است

 نوري: هدفم حضور در جام جهاني است




 

 


نوري: هدفم حضور در جام جهاني است


تاریخ : دوشنبه ،
30 آبان 1390

هافبک تيم فوتبال الامارات گفت: درست است که تيم ملي به مرحله بعد راه يافته اما کار ما تازه آغاز شده است.


پژمان نوری در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: برابر الجزیره به مدت 25 دقیقه بازی کردم. درد دارم اما روز به روز بهتر می‌شوم.

وی در خصوص صعود تیم ملی به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی گفت: بازی با بحرین بسیار سخت بود. بحرین دست به همه کار زد تا به سه امتیاز برسد. بازیکنان ما در این دیدار منطقی،‌ با تمرکز و به دور از احساسات بازی کردند. مقابل اندونزی خوب شروع و خیلی خوب هم تمام کردیم.

نوری ادامه داد: درست است به مرحله دوم صعود کردیم اما کار اصلی ایران تازه شروع شده است. امیدوارم با همدلی که کی‌روش در تیم ملی ایجاد می‌کند بتوانیم به جام جهانی برویم.

این بازیکن خاطرنشان کرد: ‌تا اردوی بعدی تیم ملی حدود 2 ماه مانده است. به دنبال این هستم تا آن زمان سرحال شوم تا بتوانم دوباره به تیم ملی کمک کنم.

نوری درباره ارزیابی‌اش از فوتبال امارات گفت: امارات نسبت به ایران فوتبالی ضعیف‌تری دارد اما لیگ آنها نسبت به سال گذشته شده است. دلیلش هم این است که اماراتی‌ها بازیکنان خوب و درجه یک را به کشور خود آورده‌اند و پای مربیان بزرگ را به کشورشان باز کردند تا بتوانند پیشرفت کنند.

بازیکن الامارات اظهار داشت: باید قبول کرد سطح فوتبال امارات از ایران پایین‌تر است ولی حضور مربیان خوب اروپایی از نظر بدنی بازیکنان را طوری می‌سازد که بسیار شاداب و پرتوان باشند. بازیکنان در امارات کمتر آسیب می‌بینند. ما یک مربی تونسی داریم و این قدر به بازیکنان تمرین می‌دهد که همه کلافه می‌شوند و از حال می‌روند اما برخی‌ می‌گفتند اصلا در فوتبال امارات کسی تمرین نمی‌کند. به نظر من حضور این مربیان باعث پیشرفت لیگ امارات می‌شود.

نوری گفت: هدف اصلی من حضور در جام جهانی است اما اگر روزی دیدم بازی در امارات به فوتبالم آسیب می‌رساند تیمم را عوض می‌کنم و شاید هم به ایران برگشتم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل